Banner nou!

Ma uitam intr-o zi la "Switched at birth" (apropos, tare serial, vi-l recomand!) si am vazut ca Bay avea scris pe perete "I never paint dreams ot nightmare, i paint my own reality".




M-am indragostit de citatul asta si pentru ca eu nu pictez, l-am adaptat astfel incat sa ma reprezinte si a devenit sloganul meu.



 Maktub= asa a fost scris. Am intalnit termenul pentru prima data intr-o cartea de-a lui Coelho, in "Alchimistul" sau in "Al cincilea munte", nu mai stiu exact, dar m-a obsedat de atunci.

L-am redescoperit atunci cand cautam modele de tatuaje si m-am hotarat ca mi-l voi tatua pe ceafa. Daca rezist sa il vad in fiecare zi pe blog, fara sa ma plictisesc, nu ma voi plictisi nici de el tatuat. E un fel de test.


Si, desigur, "If i don't write to empty mu mind, i go mad.", acelasi citat, intr-o alta fotografie. Aceeasi Maria sub o alta palarie. Trebuia sa il pun, ma reprezinta de cand ma stiu.

Cam asta e semnificatia noului banner.
Cum vi se pare?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã