Mai ganditi-va a cui e vina

Nu pot sa mai tac. Daca mai aud o singura data "saraca bunica lui Ionut, care nu are nicio vina, biata femeie" ma dau cu capul de pereti.

Presupun ca stiti la ce ma refer. La cazul cu copilul omorat de caini.

Din punctul meu de vedere, bunica are TOATA VINA.

Eu am grija de copii de ani buni, deci nu sunt o persoana care nu are habar cu ce se mananca. Atunci cand in grija ta se afla un copil, nu il scapi din ochi. Iar daca vezi ca lipseste, incepi sa il cauti, mobilizezi lumea din jur sa te ajute, suni la politie. Nu te asezi pe banca si zici "Lasa, ca se intorc ei".

Ar fi putut sa cada in lac si sa se incece, ar fi putut fi violati sau rapiti sau ar fi putut sa cada in rapa si sa isi rupa gatul. S-a nimerit doar ca acei caini sa fie acolo, daca nu erau, putea sa li se intample altceva.

Oricum tot cazul e dubios. Am vazut reconstituirea traseului de oameni adulti, internetul vuieste ca se ascund informatii.

Nu vreau sa intru in polemici despre cainii maidanezi, desi am vazut ca nu se respecta legea, nu sunt dusi la adapost si tinuti 10 zile, cu ucisi pe drum, cu cruzime, batuti cu rangi sau sufocati.

Articolul asta nu e despre caini, desi mi se rupe sufletul, ci despre acea bunica.

Sa va intre bine in cap: ea poarta toata vina pentru ca a permis ca acei copii sa dispara de langa ea si pentru ca nu a inceput sa ii caute imediat.

Comentarii

Anonim a spus…
copilu a fost omorat de un caine de lupta, nu de maidanezi. e peste tot pe internet, ADN-ul maidanezilor nu se potrivea cu saliva de pe ranile copilului.
mie mi se pare mai mult decat suspect tot,absolut tot cazul.
pana si parintii mi se par ciudati, pana si bunica.
da! vina e a bunicii. am iesit de atatea ori eu cu tine prin parcuri, daca disparea fratimiu ( si are 9 ani, si e un parc mic) mai mult de 2-3 minute eram disperata, si tu si eu :)) si-l cautam ca nebuna.
vina e a bunicii! insa cine aude? ca vai, un copil imediat se smuceste si fuge si dispare. intocmai, nu ai cum sa tii copilul intr-un loc, insa tu ai cum sa te tii dupa copil.
Unknown a spus…
"mie mi se pare mai mult decat suspect tot,absolut tot cazul.
pana si parintii mi se par ciudati, pana si bunica."

Da....e ceva dubios la toata povestea ...sincer.... prea multe rasturnari de situaii.d
Ramona a spus…
Am auzit ca tot cazul asta a fost planuit, ca sa distraga atentia de la Rosia Montana. E crud, dar posibil.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã