ceva despre iubire...

Au trecut sansele pe langa mine, una dupa alta. Zeci, poate sute. S-au dus. Acum e prea tarziu. Nu pot sa mai fac nimic, si nici nu vreau.
M-am schimbat atat de mult, si totusi dintr-un punct de vedere am ramas aceeasi pe care ai cunoscut-o in urma cu 10-12 ani si care se temea sa iti marturiseasca....

Sper ca ai luat decizia corecta, pentru ca eu nu voi mai fi acolo...
Eram un copil, nici nu stiam sa ma sterg calumea la cur, cand mi-am facut promisiunea ca nu voi fi genul ala de femeie.
Asa ca m-ai pierdut.
Au mai ramas in urma amintirile, cantecele, vocea ta...si un dans. Ti-l mai amintesti? Sper ca nu. Sincer, sper ca nu. Nu ar fi drept.

Va doresc sa fiti fericiti. Sincer, din toata inima.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã