A disparut băbuța

Băbuța din intersecție. O vedeam în fiecare sâmbătă. M-am tot uitat după ea cât am așteptat troleul, vreo 10 minute. Nu a venit. Iar chestia asta mă întristează mai mult decât ați crede.
Mă întreb ce s-a întâmplat cu ea. Dar de fapt nu vreau să știu.
Îmi amintesc ce spunea Paler, ca viață ne este schimbată intr-o clipă de către oameni pe care nu îi cunoaștem.
Pentru ea, sunt o străină care i-a dat bani intr-o zi și în altă zi doi covrigi.
Cu siguranță nu știe ca mă gândesc la ea, rugandu-ma să fie bine. Și nu știe ca o văd în ea pe bunica mea.

Comentarii

Anonim a spus…
Chiar daca ea nu stie ca te gandesti la ce s-o fi intamplat cu ea si pe unde o fi sau daca o fi bine, exista un Dumnezeu care vede tot si sigur vei avea un semn pentru linistea ta. Mai mult, important este gestul tau si meriti sa stii ca faptele bune nu sunt trecute cu vederea.
Anonim a spus…
Sper sa avem curand un articol cu : S-a inors babuta

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã