Suferi de tine?

În perioada asta sunt mai sensibilă, sufăr de mine, cum s-ar zice prin sectorul 5.

Nu e astenie de primăvară, e gândul că fac 28 de ani și nu am realizat nici jumătate din ce mi-am propus. Iar unele chestii cel mai probabil nu vor fi realizate..... niciodată.
Iar chestia asta e tristă și frustrantă și nasoala.
Deci dacă mă întrebați ce mai fac si ma buseste plânsul, nu disperați! Nu am luat-o razna, cel puțin nu de tot.

Nu e astenie de primăvară, e astenia zilei de naștere. La care se adaugă socul ca mă apropii de 30 de ani. Și ca mai am nițel și fac 10 ani de când am terminat liceul. Cu alte cuvinte, sunt o bătrână. Nu din cauza vârstei, ci din cauza ca o ard tot ca la 20 de ani.

Dacă mă gândesc mai bine, e o nebunie!

O să îmi treaca pe la sfârșitul lunii mai.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã