Reflectari mai mult sau mai putin filosofice

Acum ca se apropie sarbatoarea Pastelui, ar trebui sa scriu ceva despre OO, cozonaci si...chestii din astea, dar n-am chef.


Ma gandeam aseara la desteptii aia cu teoria Big Bangului. 
Big Bang.....Big FLEOSHC!!!


Nu vi se pare degradant pentru noi ca si rasa umana, sa credem ca am luat fiinta din nimic? Pana si un rahat, scuzati-ma, ia nastere, se creeaza, exista, devine, din ceva, nu din nimic. Din nimic se poate naste doar nimic. LOL, de ce doar mie imi suna ATAT de logic?


Pana si teoria cu maimutele pare mai plauzibila decat asta. Vedem zilnic cum o omida se transforma in fluture, deci in natura se afla dovada evolutiei. Teoria e corecta, la practica stam mai prost. 
Caz real: Cand unui copil i-a explicat mama lui teoria evolutionista, el a spus "Si data viitoare cand o sa mergem la ZOO, maimutele de acolo vor fi oameni?".
Scurt pe doi.


In alta ordine de idei....


Am vazut ca de cativa ani incoace e la moda sa fii ateu. Pai...mai, daca bunica te-a invatat pe tine cand erai mic sa fii cuminte ca te vede Dumnezeu si ajungi in Iad, apoi cand te-ai facut mare ai realizat ca asta e o mare tampenie, nu inseamna ca esti ateu. La fel, daca nu esti de acord cu toate mitocaniile pe care le fac preotii si cu traditiile tampite, asta nu inseamna ca esti ateu. Si la final, daca nu crezi in Dumnezeu, ASTA NU INSEAMNA CA ESTI ATEU!


Un ateu neaga existenta oricarei divinitati, iar asta e in contradictie cu felul in care suntem construiti noi, oamenii. Pentru ca din punct de vedere psihologic si din toate punctele de vedere posibile, noi avem nevoie sa credem in ideea de divinitate. Ca acea divinitate se numeste Dumnezeu, Iehova, Michael Jackson sau World of Worcraft, asta e treaba diecaruia in parte, il priveste strict personal.


Asa cum intr-un grup exista un sef, iar ceilalti il recunosc mai mult sau mai putin constient ca fiind sef, asa cum fiecare "bisericuta" are un lider, asa cum fiecare tara are un conducator, asa si fiecare om in parte are nevoie sa stie ca exista cineva mai presus de el, uneori si numai pentru a avea pe cine da vina.


Un om care este ateu, si subliniez, pentru ca ma refer la adevaratul sens al cuvantului ateu, nu mai are niciun scop in viata. Si inainte sa imi sariti toti in cap, va spun ca toate lucrurile astea despre care am batut eu campii aici se petrec la nivel INCONSTIENT.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã