Noua si scurta viata a lui Bree Tanner


Am citit-o atat de repede ca nici nu am avut timp sa o pun la "ce citesc acum". Si btw, singura care a stat mai mult la rubrica asta este "Atingerea umbrei", pe care o citesc pe laptop in spaniola si de care adesea uit ca exista si citesc doar cand imi aduc aminte.

Ca sa revenim la subiect, "Noua si scurta viata a lui Bree Tanner", hmm...e prima carte de pana acum a lui Stephenie Meyer la care nu am zis wow cand am terminat-o. Nu am plans, ori e slabutza, ori am devenit eu insensibila. Mi-a placut de Bree, dar nu am vazut suficiente amanunte la finalul cartii. Nu vroiam sa citesc cum ii rupe capul si ii da foc, nu ma interesa actiunea, ma interesau sentimentele ei.

In fine...nu pot sa spun ca a fost o carte proasta, nici pe departe.Are acelas stil care te face sa nu o poti lasa din mana odata ce ai inceput sa citesti, e o carte draguta, dar cam prea scurta, saraca in detalii si fara acel ceva pe care il au seria Amurg si Gazda. In loc de wow a fost un ihimm.

Cred ca am devenit pretentioasa la carti si cam "cu capsa pusa" de la o vreme. Vine odata cu varsta :))

Cand, intr-un final, o sa termin Academia, cred ca o sa revin cu un post ceva mai animat si mai incantat.

Si daca aveti chef sa cititi un fanfic in care Bree nu moare, va recomand "Red eyes, pure soul", scris de mine si de Darmina.

Comentarii

Krisz a spus…
Daca vrei "Atingerea umbrei" in engleza, daca ti-e mai usor decat in spaniola, ti-o dau eu, ca si eu o citesc :D :))
Ramona a spus…
Mi-e mai usor in spaniola, dar iti multunesc mult oricum.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã