Prima iubire

Calm, ca nu scriu lacrimogene despre baieti. E o poveste despre o fata care punea cartea Harry Potter in manualul de istorie si ii spunea mamei ei ca invata pentru examenul de Capacitate. Si aceeasi fata citea Harry Potter la lumina telefonului, bagata sub patura, la 4 dimineata.
Eu, da.
Eu am iubit aceasta serie asa cum nu am mai iubit nicio alta carte si nici nu cred ca va mai exista vreuna pe care sa o iubesc la fel de mult ca pe Harry Potter.
De cate ori am citit cartile?
Greu de spus..le-am pierdut numarul...tin minte ca eram intr-o vara la tara si mi-am luat sa recitesc Harry Potter si Ordinul Pheonix. Am stat la tara 10 zile, dar cartea am terminat-o in doua zile si cum nu mai aveam altceva de citit, am luat-o de la capat pana la finalul celor 10 zile. Iar si iar...si nu m-am plictisit.

Am vazut trailerul Harry Potter 7 part 2 si mi s-a facut pielea de gaina. De abia astept filmul, cred ca o sa fie cel mai tare de pana acum.

Am plans cand am terminat de citit si ultima carte, care cu toate ca m-a dezamagit la final, a fost superba. Am plans pentru ca era ultima....am ramas cu consolarea ca mai am de vazut filmele...mai e pana se termina cu Harry Potter de tot.

Parca ieri spuneam asta. Si credeti-ma cand va spun cu toata sinceritatea: nu vreau sa vad ultima parte din film. Pentru ca asta ar insemna ca s-a terminat.














Comentarii

Adriana a spus…
Pacat ca totul are un sfarsit,nu?
Ramona a spus…
Nu totul....
Anonymous a spus…
de ce te-a dezamgit finalul ?
Ramona a spus…
Pentru ca macar o data ar fi trebuit ca Harry sa fie mai "calare pe situatie" si sa il omoare pe Voldemort cu Abracadabra. Si pentru ca faza de la final, cand l-au scuipat si l-au lovit si cand il cara Hagrid in brate plangand a fost naspa...un personaj principal, mai ales unul ca Harry, este un erou...si e ca si cum ti-ai vedea in prieten, sau si mai mult de atat, un idol batut in fata ta si scuipat si umilit...e...naspa.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã