Cute blog award


1. Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:
Miku. Thanks, Mica mea.
2.  Care este produsul de machiaj preferat? 
Dermatograful negru Ada, l-am descoperit acum vreo 4 ani si nu l-am mai schimbat de atunci.
3. Care a fost trendul preferat in 2011?
N-am unul.
4.Care e desertul tau preferat?
Orice are multa ciocolata.
5.Culoarea preferata?
De ceva vreme imi place mov.
6.Care este prenumele tau?
Ramona-Georgiana
7.Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Cargo- Aproape de voi
8.Pisici sau caini?
Caini, dar si pisici.
9.Spune despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog:
Vreau sa merg sa beau o bere cu fetele vineri, dar sunt falita.
10. Premiaza alte bloguri care crezi ca merita acest premiu:
11. Asigura-te proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu:
Done.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã