Iubire

M-am intrebat mereu de ce avem nevoie de o zi anume in care sa ii aratam acelei persoane speciale din viata noastra ca o iubim.Ar trebui sa ii aratam in fiecare zi cat de mult o iubim.
De ce avem nevoie de o zi anume in care sa ii aratam mamei noastre ca o iubim? Ar trebui sa ii demonstram in fiecare zi cat e de speciala pentru noi.
De ce au americanii nevoie de o zi a recunostiintei?

Acum stiu de ce. Pentru ca suntem oameni si suntem imperfecti. Prinsi in grijile cotidiene, uitam sa le aratam persoanelor speciale din viata noastra cat de mult le iubim si avem nevoie de cate o zi care sa ne aminteasca sa facem asta, sa ne aminteasca importanta iubirii.

Cat despre mine?Iubesc. Imi iubesc mama, imi iubesc fratii, imi iubesc nepoteii, o iubesc pe mica mea, le iubesc pe fetele care ma fac sa rad in unele seri de vineri...si imi place de vreo 3 tipi :)) Dar nu iubesc niciunul. Superfiialitate? Posibil.
Si astazi, pentru ca m-am trezit bine-dispusa (lucru rar la mine, de obicei ma trezesc cu fatza la cearceaf si am nevoie de o ora, o cafea si doua tigari sa imi revin) va iubesc pe toti, pe voi cei care imi cititi blogul.

Happy valentine's day, ce naibii, eram impotriva acestei sarbatori, dar a fost nevoie de ea sa imi aminteasca sa iubesc.
p.s.:sunt inca impotriva inimioarelor roz:))

Comentarii

Myuuki a spus…
Mie-mi place rozul pal, dar nu in forma inimioarelor.
Imi plac inimioarele transparente pe care le desenez pe geam.
Nu ma deranjeaza Valentine's Day atata timp cat nu ma streseaza nimeni pe tema asta.
In momentul asta nu prea imi pasa ce iubesc, imi pasa ca sunt fericita.
>:D<
Multumesc!
`miku^^

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã