Leapsa furata:))

Am gasit o leapsa frumoasa pe care am furat-o:))

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
Paulo Coelho. 

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui/ei sarcina aceasta?
Cred ca ar putea asterne multe sentimente si trairi pe hartie, multe filosofii de viata, fara sa faca o carte plictisitoare.


3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o "urmă" a umanităţii?
 Un pachet de tigari. Simbol al slabiciunii naturii umane.

4.Cum arată pt. dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
 Citesc oriunde si oricand. In tramvai, metrou, in parc, acasa, in bucatarie, chiar si pe wc :)) Deci orice pauza e buna pentru citit.

5. Dacă aţi avea puterea de a şterge un personaj de roman, care ar fi acesta?
Cred ca fiecare personaj isi are rolul lui. Nu imi vine in minte un personaj care sa trebuiasca scos.

 6.Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
 Multe personaje imi sunt nesuferite, dar ele contribuie la actiunea cartii, nu ar mai fi la fel fara ele.

 7.Câţi km aţi parcurge pentru a găsi o carte?
  Oricat. Imi place sa merg pe jos, si daca am un scop bun e si mai bine.
  
 8.Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut, ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Octavian Paler
  
 9.Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa? (În afară de Bună ziua!)
As avea o gramada de intrebari sa ii adresez, nu stiu care ar fi prima.

 10.Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
   Ohh, ohh.... o camera imensa, cu rafturi de carti pe fiecare dintre cei patru pereti, si o canapea neagra de piele in mijloc. Si cand zic rafturi cu carti, vreau sa zic, multe rafturi cu multe carti.

Si leapsa merge la Mica mea.

Edit:cred ca eram beata cand am scris leapsa asta, ca in loc de  Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o "urmă" a umanităţii? eu am citit Ce aţi pune in sensul ca ce obiect :))
Deci  Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o "urmă" a umanităţii?
Ultimul cantec de Nicholas Sparks. E o carte ce cuprinde toate sentimentele omenesti posibile: iubire, dezamagire, vinovatie, rautate, durere, dor, dragoste, prietenie, pierdere, regasire, tristete si fericire.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã