Amintiri

Un tricou imi aminteste de o prietenie care s-a sfarmat in mii de bucatele.
O pereche de chiloti imi aminteste de...hmm, nu voi scrie asta. :))
Un bon gasit in buzunarul unei perechi de blugi spalati si extraspalati imi aminteste de o pizza mancata intr-o companie placuta.
O scoica de pe birou imi aminteste de cea mai nebuna vacanta in Vama.
Vinul rosu imi aminteste de o bauta care s-a incheiat cu mine tinand pe cineva de frunte, apoi facand curat. O sa radeti, dar a fost o bauta frumoasa.
Amintirile se inlantuie si uneori cred ca as putea sa-mi povestesc intreaga viata doar prin intermediul unor obiecte. Desigur, obiectele isi pierd conotatia in afara povestii, dar in sufletul meu, obiectul respectiv este povestea insasi.
Si mai este singurul lucru material care a ramas in urma unor sentimente pe care nu mai am voie sa le traiesc.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã