Hansel şi Gretel: Vanatorii de vrajitoare

Acum ceva timp m-am hotarat sa vad cate un film pe saptamana, la cinema sau acasa, nu conteaza. Preferabil la cinema, ca acasa nu prea am rabdare. La cinema, odata ce am intrat, n-am de ales, decat sa vad filmul. E si mai funny, in plus.

De ce mi-am propus asta? Pentru ca in ultimul timp (ultimii ani, mai exact) m-am uitat mai mult la seriale si am descoperit de curand cu stupoare ca nu prea mai am rabdare sa ma uit la filme. Citisem undeva ca serialele iti spala creierul si am pufnit, intrigata.

Dar...lucrurile stau cam asa: la seriale ai aceleasi personaje, deci nu trebuie sa te strofoci sa le cunosti, esti deja plasat in timp si spatiu, deci nu iti trebuie rabdarea aia de inceput, iar actiunea se continuia, deci nu trebuie sa te strofoci sa intelegi de unde, cum, si de ce. In plus, serialele aparute in ultimii ani au multa actiune, care se desfasoare pe repede-inainte. Concluzia? Nu prea ai nevoie de GANDIRE sau de RABDARE atunci cand te uiti la seriale. Sunt simple, nu iti solicita atentia sau inteligenta prea mult si te fac sa devii lenes in gandire. (Exista si exceptii, vezi: Game of Thrones)


Deci...filme. Am vazut saptamana trecuta Cronicile Casterilor, azi am vazut Hansel si Gretel. Mi-am dorit sa il vad de cand am auzit prima data de el. Asa ca l-am vazut azi. Eu, cu vara'mea, si inca 3 ametiti, atatia eram in sala. Mi-a placut. E genul meu de fantasy, cu actiune, mister si umor. Mi-a placut de Gretel, e un personal cu cojones. Hansel e cam tampitel pe alocuri, dar amuzant. Am ras la unele scene de-am lesinat.

Ideea o stiti cu totii. Filmul ne spune ce se intampla cu Hansel si Gretel in viata adulta. E putin schimbata si povestea initiala, ca sa se poata crea mai mult mister.

Nu stiu daca am scris pe blog despre Viata lui Pi, pe care l-am vazut luna trecuta, dar dat fiind ca a luat 3 Oscaruri, merita sa (re)amintesc despre el. E tare si merita, merita, merita.

Gata cu vorba, ma duc sa termin de citit P.S. Te iubesc.

p.s.ma gandesc la o semnatura, ceva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã