Dark Shadows- NU

Incepe ca o drama: el o iubea pe ea, dar era iubit la randul lui de o vrajitoare. Pentru ca nu ii sunt impartasite sentimentele, vrajitoarea se razbuna, ii omoara parintii si o face pe cea pe care o iubea el sa se sinucida. Orbit de durere, incearca si el sa se sinucida, dar vrajitoarea il transforma in vampir.

Nu e cea mai tare poveste, dar e un inceput bunicel. Insa continuarea e...praf!

Se vrea a fi comedie, insa cu tot umorul meu morbid, nu am schitat niciun zambet. Recunosc, nu am rezistat pana la final.

Relatia dintre membrii familiei e incerta, nu am inteles cine mama/fratele/sotia cui era, caracterele lor sunt...stai, nu au caractere! Actiunea la inceput se concentreaza pe David si pe guvernanta lui, apoi sare de la un subiect la altul...

Deci nu, nu si nu! Ador filmele fantasy, dar asta e o bataie de joc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã