Jurnal de vacanta

1.Cum am dormit noi in cort cu briceagul si sprayul paralizant la cap.

Am invatat si eu ceva de la Vicky aka nymphette_dark99. Am plecat cu M. la mare, patru zile cu cortul. Initial am vrut sa campam pe plaja, dar ne-a speriat frigul, asa ca am gasit cu 10 lei pe noapte la un nene in curte. La 'Nea Panait, mai exact.

Avea nenea asta un caine foarte inteligent, care ne-a latrat prima data cand am ajuns, apoi ne-a mirosit si ne-a lasat in pace. Dupa ce am instalat cortul am plecat pe plaja si ne-am mai intors noaptea. Cainele latra de ziceai ca nu ne vazuse vreodata.

Eu zic "M., ce facem acum, dormim la poarta!". Pana la urma ne-am apropiat de gard, ne-a mirosit, si-a adus aminte de noi si ne-a lasat sa intram. Cainele asta era o ea care avea si un pui, mic si dragalas, care a vrut sa doarma cu noi in cort, nu reuseam sa il mai scoatem. Desi ar fi fost o idee buna sa il tinem sa doarma cu noi, l-as fi luat in brate noaptea, cand mi-era frig.

Nu stiu daca asa ii era obiceiul, sau s-a ofticat ca nu l-am primit in cort, dar imi fura papucii in fiecare noapte. Doar pe ai mei. Cand scoteam capul din cort dimineata, puneam piciorul jos, papucii nema. Si strigam "Patrocle, gura ma-tii, adu-mi papucii!". Nu mi-i aducea, trebuia sa ma duc eu desculta sa ii caut. Partea funny e ca nu ii rodea, doar ii lua. Aveam si eu la tara un caine care imi fura papucii cand eram mica si ii ascundea, dar cand tipa mamaie la el "Bujor, adu papucii fetii!" imediat aparea cu ei in dinti.

Asa, si ziceam de briceag si spary. Briceagul l-am ascutit bine inainte sa plec de acasa. Ma intreaba mama "Ce faci cu ala?". Pai, zic, daca  e nevoie sa tai ceva. Sau pe cineva.

N-a fost nevoie, n-a intrat nimeni peste noi in cort, in afara de catel.

Ce-am zis eu, "bai, frate, ca sa fim sigure ca nu ne e frig in cort noaptea, luam o sticla de vodka, si daca ne ia frigul, tragem cate o dusca sa ne incalzmim."
Zis si facut.

De cand ne-am instalat, am reusit sa facem o dezordine incredibila. Oricat ne-am fi chinuit sa facem ordine, nu reuseam. Era o adevarata aventura sa gasim ceva in harababura aia.

Intr-o dimineata, cand cautam nu stiu ce, cred ca periuta de dinti sau bani pentru cafea, ia M. sticla de vodka si pentru ca nu stie unde sa o puna, ramane cu ea in mana. Intre timp, o suna taica'su', raspunde, vorbeste ce vorbeste, tot cu sticla in mana si  o aud zicand "Nu, tati, nu bem nimic, doar apa si cola." Asta in timp ce in mana dreapta avea telefonul, iar in stanga sticla cu vodka.

2.Plecam dupa scoici si gasim puli

Pe plaja. Mergem sa adunam scoici. Eu aduc in fiecare an acasa scoici si pietre de la mare. Mergem ce mergem, gasim unele inchise, le aruncam inapoi in apa, in sperata ca sunt inca vii, desi cel mai probabil vor ajunge in farfuria unui client de la Cherhana. M. o ia inainte, apoi se intoarce la mine.

Eu: Ai gasit scoici?
M.: Am gasit o pula.
Eu: Lasa, ca mai cautam.
M.: Nu, chiar am gasit o pula, uite!

Ma uit mai in fata, vreo 3 nudisti.

3. Folk, folk, folk.

Am ascultat folk trei nopti la rand, in trei companii diferite. Prima seara, ne-am imprietenit cu niste Clujeni foarte simpatici, a doua seara, cu niste tipi pe care am si uitat cum ii cheama. Unul din ei venise din Estonia sau Lituania, de undeva din zona aia, sa faca niste cursuri de...eu le-am zis parantanta, dar el le-a zis altfel, numai ca am uitat cum.

Am cam multe lacune, ma intreb de ce. Cred ca e de la apa din Vama, e poluata. Cu alcool.
Astia doi s-au dus sa isi ia shaorma si shaorma s-au facut, ca nu s-au mai intors.
In a treia seara s-a intamplat o catastrofa: ni s-a furat vodka. Cumparasem de la terasa un ceai si am scos pe masa sticla cu vodka pe care o plimbam dupa noi in geanta. Ne-am ridicat sa dansam si cand ne-am intors nu mai era vodka, drept pentru care am capatat doua beri de la alti doi tipi. Care dupa aceea ne-au invitat la dans. Si de care nu stiam cum sa mai scapam.
Tipul care canta, care deja ne cunostea, fiind a treia seara cand mergeam acolo, zice "Bine, ma, eu cant si altii agata!"

A fost cea mai tare vacanta de pana acum. Sper sa mai mergem si la anu', dar o gashca mai mare.

Acum poate sa vina toamna. Am avut vreme buna, am stat pe plaja, am inotat, a fost super.

Daca imi mai amintesc faze tari din vacanta, revin cu un alt articol, ca asta si asa e mare cat o zi de post.