Ce am invatat in anul 2013

In decembrie anul trecut am scris un articol despre lucrurile pe care le-am invatat in anul 2011. Mi se pare ca a fost in urma cu un secol.

Acum revin cu ce am invatat in 2013, cu toate ca inca nu s-a terminat anul.

Sper ca nu voi mai invata nimic pana la finalul anului, ca fiecare invatamant de genul asta are un pret, platit in frustrare, nervi, tristete, lacrimi.


1.Am (re)invatat ca nimic nu e sigur. Persoana care astazi te invata sa toci ceapa, maine poate fi intre patru scanduri, la doi metri sub pamant. Cel care iti este prieten astazi, maine poate complota impotriva ta, daca asta e in favoarea lui. (asta era si in lista din 2011)

2. Am invatat ca nu sangele creeaza o familie, ci iubirea. Si daca nu am o familie numeroasa, asa cum imi doresc, pot sa imi fac.

3.Am invatat ca atunci cand o iubire nu rezista la distanta, nu distanta e problema. Este valabil si in cazul unei prietenii.


4.Am invatat ca e bine si frumos sa ierti. Iti da un sentiment de pace sufleteasca sa stii ca ai putut ierta din tot sufletul.

5.Am invatat ca poti fi o persoana buna sau poti incerca sa fii o persoana mai buna, chiar daca esti inconjurat de lupi. Trebuie doar sa ai grija cu cine esti bun.

6. Am invatat ca oricat de cald si bine ar fi in cuib, vine o zi cand puiul trebuie sa invete sa zboare.

7. Am invatat ca pot. Cum ce? Orice imi propun.

8. Si ca nu poti ajunge sus daca nu iti doresti cu adevarat.

9. Si totusi, nu e suficient numai sa iti doresti.

10. Am invatat ca atunci cand esti prea nemultumit de ceea ce esti sau de ceea ce ai, viata iti poate da o palma buna, pentru a-ti demonstra ca ceea ce aveai era foarte bun.


11. Am invatat ca e bine sa fii visator, dar din cand in cand trebuie sa te mai si trezesti.

12. Am invatat sa lupt pentru ceea ce imi doresc.

13.Am invatat sa ma bucur de orice imi aduce un strop de bucurie si sa amplific acea bucurie.

14. Am invatat ca ar trebui sa spun ceea ce simt, atunci cand simt. Bun sau rau. Pentru ca s-ar putea sa nu mai am ocazia.

15. Cu timpul, vei invata ca sa incerci sa ierti sau sa ceri iertare, sa spui ca iubesti, sa spui ca ti-e dor, sa spui ca ai nevoie, sa spui ca vrei sa-i fii prieten in fata unui mormant nu mai are niciun sens . (Jorge Louis Borges)

16. Am invatat ca daca faci rau, primesti rau. "Fie roata si patrata, tot se-ntoarce ea odata!"


17. Am invatat ca uneori, sa tragi draperiile si sa dansezi in camera ta in chiloti e o terapie extraordinara.

18. Am invatat, sau mai degraba am constientizat, cat suntem de slabi si de trecatori noi, oamenii.

19. Am invatat ca prefer (ca prefer, nu neaparat ca e mai bine) in loc sa cersesc ceva, mai degraba sa stau fara acel ceva.

20. Am invatat ca mai am un milion de lucruri de invatat.


Comentarii

Anonim a spus…
suntem in 2013

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã