ganduri alandala #2

# "tu bag-o in gura si o sa stii atunci ce sa faci cu ea". Oricat de incredibil ar suna, vorbeam despre ata dentara.

# de fiecare data cand imi curat dintii cu ata dentara, imi amintesc de S., cum mesteca ata in tramvai ca sa nu o miroasa taica'su' a tigari.

# e chiar atat de rau ca flirtez cu doi tipi, cu toate ca nu imi place niciunul, doar ca sa vad daca farmecele mele au efect?

# cel mai tare chef. La multi ani, V!

#iubesc, iubesc, iubesc. Pe mine, prietenii, natura, pe Happy, cafeaua de dimineata, mersul pe jos, aerul rece (chiar si ala de Bucuresti)

# citesc "Fluturi" de Irina Binder. Cartea e frumoasa, povestea e...ce-as mai bate-o pe fata aia! E prea fraiera.

# am fost cu S. la filmul "Academia vampirilor". E dragut. E Dimitri :X:X:X.

# o sa imi public cartea, baaa! Nu ma intrebati cand, stiu doar ca o voi face. Cum stiu? Pai mi-am pus asta in cap, deci o sa-mi iasa.

# m-am schimbat in ultimele 2 saptamani cat nu m-am schimbat in ultimii doi ani. In bine.

# am invatat sa cunosc si sa iubesc lumea, sa comunic mai bine, sa fiu mai sociabila. Si pentru asta sunt recunoscatoare.

# am invatat cum sa zambesc din nou. Si zambesc din tot sufletul. Si sunt fericita.

# am renascut.

p.s. : ma apuc sa tin un jurnal. Din nou. Dar de data asta, altfel. O sa fac o rubrica si pe blog.

Comentarii

Unknown a spus…
:) Astaaa eee :) astept cu nerabdare urmatoarele postãri.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã