Ma enerveaza...

...prosoapele de bucatarie care nu absorb niciun strop de apa.

...oamenii care vin la mine in vizita si imi hranesc cainele.

...oamenii care vin la mine in vizita, imi hranesc cainele, apoi comenteaza cand le spun sa nu ii mai dea mancare.

...reactia lor: "hai maaai, da-i si luuui, nu-ti e mila de el, cum poftesteeee?"

...ca trebuie sa le explic: "cainele meu e bolnav. Tocmai pentru ca mi-e mila de el, sa il vad in dureri si cum vomita, nu ii dau sa manance prostii"

...bocancii mei. Pentru ca am dat o galagie de bani pe ei si s-au dezlipit mai repede decat un pantof de pitzi de la orice produs 13 lei.

...oamenii care imi spun ca sunt timida. Ia calca-ma pe bataturi, daca vrei sa ma dezlantui. Iti vei schimba parerea in legatura cu asa-zisa mea timiditate.

..in acelasi context, oamenii care confunda bunul-simt cu timiditatea. Eu nu ma bag cu japca in seama pentru ca am educatie, nu pentru ca as fi timida.

...replica "dar tu fumezi la varsta asta?"

...si replica "dar tu de ce esti asa mica?" Asta atrage involuntar raspunsul: "dar tu de ce esti asa cretin/a?"

Acestea fiind spuse, ii voi face doua tricouri: unul cu mesajul: "Am 25 de ani. Acum, te rog, nu te mai holba."

Si unul cu textul asta:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã