Deampulea si dnd

Anul 2014 a fost anul lui deampulea. Daca va uitați la postările din 2014, l-am folosit de multe ori. Și asta pentru ca multe lucruri au fost fix deampulea.
La sfârșit de 2014 am construit prietenii, am reclădit unele uitate, dar am si distrus unele vechi. Nu ma mai lamentez. Așa a fost sa fie.
Dnd mi-a amintit de perioada liceului. Ce simple si frumoase erau lucrurile atunci. Acum totul e mai greu parca. As fi vrut sa ma bucur mai mult de simplitatea aia. Dar așa a fost sa fie...
Poate așa a fost sa fie va fi expresia lui 2015. Cu toate ca nu as vrea...
Așa a fost sa fie e expresia unui om resemnat.

Comentarii

Anonim a spus…
Si anul asta la final vom spune: "A fost bine!" Globul meu de cristal nu minte :-D
Jenna

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã