Aici si acum


Azi...ar fi trebuit sa fie o zi speciala pentru mine...

Daca m-ai fi intrebat acum 3 luni despre ziua asta, as fi zis ca va fi o zi minunata.

Daca m-ai fi intrebat acum o luna despre ziua asta, as fi zis ca va fi oribila.

Daca ma intrebi acum...e bine..."soare, 30 de grade, vant slab si-o mare de cristal, dragoste-n aer.." dar nu mai e nicio fraiera care te asteapta in zadar.

Azi am uitat toate motivele pentru care trebuia sa rad, apoi sa plang. Azi e doar o zi placuta de sambata pentru mine. Aici si acum. Restul...conteaza mai putin.

Pentru ca astazi...nu imi mai pasa. "De veras", cum zis spaniolii. Pe bune. In Universul meu de acum, nu mai e loc de regrete si sentimente din trecut. S-au dus. Si le simt atat de departe de parca ar fi facut parte dintr-o alta viata.

Aici si acum, sunt bine. Si asta e tot ce conteaza.


Comentarii

adriana108 a spus…
orice ar fi, eu te-am iubit, te iubesc si te voi iubi!
un sfarsit...nu inseamna decat un nou inceput! si mie mi se pare ca inceputul tau e mult mai deschis decat inainte! te iubesc mult, surioara mea!

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã