Prietenie!!





Prietenia poata sa para in aceste timpuri ceva utopic. Unde mai gasesti acum pe cineva complet dezinteresat, care sa iti fie aproape atunci cand ai nevoie? Si totusi, prietenie mai exista...Atunci cand nimeni nu mai e lamga tine, cainele ramane in continuare cel mai bun prieten al tau. (Traian Tandin- Adio, Ringo)










Unde gasesti un prieten care sa te placa asa cum esti, pe care sa nu il deranjeze defectele tale? Sau care sa adore sa doarme cu sosetele tale la nas? =)) (foto)


Acest post este dedicat prietenului meu blanos care imi incalzeste picioarele iarna, imi pune boticul rece pe obraz atunci cand plang si doarme cu labuta pe perna mea, reusind sa ma faca sa ma simt mai bine, indiferent de situatie.


Este o continuare a postului acesta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã