Cele 9 vieti ale lui Chloe King

Poster: The Nine Lives of Chloe King

Chloe isi dorea ca aniversarea de 16 ani sa aduca o schimbare in viata ei.

Mi-am dorit ca lucrurile sa fie diferite...Vreau sa imi asum un risc...Sa fac ceva special, sa ies in evidenta...Poate ca m-am saturat sa fiu fata cea cuminte. Vreau sa fac ceva periculos, diferit...sa nu fiu eu pentru o perioada.

Si intr-un fel sau altul, dorinta i se indeplineste. Pentru ca in curand ea afla ca nu este umana, ci este o Mai, si nu orice Mai, ci Unificatoarea. Are auzul fin, viteza mai mare, puteri speciale...si noua vietii...care ii sunt puse in pericol.

E un serial captivant, care impleteste latura realista cu cea fantasy, problemele adolescentei si intrigile cu partea fantastica a rasei Mai.


Pe Skyler Samuels o stiu din "The Gates", unde a jucat foarte bine si asta a fost unul dintre motivele pentru care m-am apucat sa vad serialul.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã