Fericire



Fericirea poate fi un ideal in care am fost pacaliti sa credem, dar pe care nu il putem atinge, sau, fericirea poate fi  ceea ce vrem noi sa fie. Atunci cand viata nu iti mai da motive de fericire, trebuie sa inventezi unele. Pentru ca altfel, nu ai mai avea motive nici ca sa traiesti si asta ar fi...naspa.

Eu sunt fericita ca a venit toamna, desi toamna nu a fost niciodata pentru mine un motiv de bucurie. Toamna inseamna un sfarsit, dar sunt fericita ca e toamna pentru ca:


  • Pot sa imi scot din dulap gecile pe care mi le-am cumparat anul trecut, dar nu am avut ocazia sa le port, ca s-a facut frig prea brusc.
  • Daca e frig inseamna ca Happy al meu se va urca din nou in pat cu mine noaptea sa imi incalzeasca picioarele.
  • Si cel mai important, daca toamna inseamna sfarsit, orice sfarsit e un nou inceput.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã