La o plimbare prin Bucuresti

Am fost si eu in seara asta sa vad beculetele de pe bulevard. Nu m-am dus la inceput cand au fost inaugurate ca ma gandeam ca o sa fie omor pe acolo.
 Imi amintesc de anul in care s-a facut bradul de la Unirii, ala care trebuia sa fie cel mai mare din lume, dar nu a fost pentru ca au furat muncitorii material. Eu aveam treaba in alta parte, dar a trebuit sa trec pe la Unirii, unde era o mare de oameni. Aproape ca am fost maturata in directia bradului si cu mare greutate am reusit sa ajung la metrou.

Dar nici la metrou nu era mai liber:


Asa...despre beculetele de anul asta. Ceea ce le-ar descrie, ar fi, scuzati-mi limbajul, o mare laba trista.

Un galben chicios de-ti vine greata, cu albastru ca de, suntem in U.E., stiti voi ce rimeaza cu asta, niste stelute vai de ele si niste sageti carora nu le-am inteles rostul.

Apoi bradul de la Universitate ce mai e dragut, desi nu fantastic, dupa aia am vazut ca de la Universitate la Romana sunt mai multe beculete, dar tot sageti si stelute, nici nu m-am mai dus pana acolo sa ma uit, am facut stanga imprejur si m-am intors acasa.



In pasaj la Universitate, un mini-targ de sarbatori, mi-am luat si eu niste ciocolata de casa, dar parca nici aia nu era asa buna.

Ori totul e varza anul asta, ori eu sunt varza si nu imi prieste nimic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã