Biblioteca mea


Ca s-o citez pe Miku, "Iarna se numara cartile".

Asa ca m-am pus si eu pe numarat :))

Si am facut o lista frumoasa.

Apoi ne-am gandit: bine, bine, le-am numarat, dar ce facem cu ele?

Apoi ne-a venit ideea unei biblioteci online pe blogul nostru.

Sper sa va placa!

A, si lista:


Agatha Christie  Crima din Orient Epress
Agatha Christie   O crima anuntata
Agatha Christie   Ucigasul ABC
Agatha Christie    Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd
Anna Carey Eve
Anne Rice Interviu cu un vampir
Anne Rice Vampirul Lestat
Boris Akunin Azazel
Boris Akunin Leviatan
Boris Akunin Gambit turcesc
Boris Akunin Moarte lui ahile
C.S.Lewis Sfaturile unui diavol batran catre unul mai tanar
Charlaine Harris Vampirii Sudului: Clubul mortilor
Charlaine Harris Vampirii Sudului: Moarta pentru toti
Charlaine Harris Vampirii Sudului: Moartea la Dallas
Charlaine Harris Vampirii Sudului: Mort de-a binelea
Charlaine Harris Vampirii Sudului: Morti pana la apus
Constantin Chirita Arpiri de zapada
Dan Brown Ingeri si demoni
Daniel Defoe Robinson Crusoe
Danny Fingeroth X-men Ultima infruntare
Dorel Zaica Eperimentul Zaica
Dostoievski Demonii
Eduardo Mendoza Sin noticias de Gurb
Elena Costea Atractie
Elena Petrea    Si tu poti fi supernany
Fanus Neagu Ingerul a strigat
Gabriel Garcia-Marquez Despre dragoste si alti demoni
Gabriel Garcia-Marquez Dragostea in vremea holerei
Gabriel Garcia-Marquez Un veac de singuratate
Gabriel Garcia-Marquez Povestea tarfelor mele triste
Guy de Maupassant Bel Ami
Heather Davis Nu plange sub clar de luna
Hector Malot Singur pe lume
J.K.Rowling   Harry Potter si Camera secretelor
J.K.Rowling    Harry Potter si Ordinul Pheonix
J.K.Rowling    Harry Potter si Printul semipur
J.K.Rowling    Harry Potter si Talismanele Mortii
James Cain Asigurare pentru moarte
James Herbert Sobolanii
Jules Verne O calatorie spre centrul pamantului
Kelley Armstrong Invocarea
Kelley Armstrong Rafuiala
Kelley Armstrong Revelatia
Michael Byrnes Secretul lui Iosif
Mihail Drumes Elevul Dima dintr-a saptea
Nickolas Sparks Ultimul cantec
Nora Roberts Iluzii cinstite
Pascal Bruckner Hotii de frumusete
Pascal Bruckner Iubito, eu ma micsorez
Paulo Coelho Veronica se hotaraste sa moara
Paulo Coelho  La raul Piedra am sezut si am plans
Paulo Coelho  Al cincilea munte
Paulo Coelho  Alchimistul
Paulo Coelho   Diavolul si domnisoara Prym
Paulo Coelho   Zahir
Paulo Coelho   Unsprezece minute
Pavel Corut Ne-om intalni in cer
Philip Jose Farmer Vasul miraculos
Philip Jose Farmer Planul misterios
Richelle Mead Academia vampirilor
Robin Cook Frica de moarte
Stephen King  Carrie Carrie
Stephenie Meyer Amurg
Stephenie Meyer Eclipsa
Stephenie Meyer Gazda
Stephenie Meyer Luna Noua
Stephenie Meyer Zori de Zi
Traian Tandin Adio, Ringo!
William Shakespeare Romeo si Julieta
Xavier De Montepin Lumina in Amurg
DEX
Dictionar de sinonime
Dictionar de antonime
Indreptar morfologic

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã