Daca as muri maine...

...astazi as avea curajul sa le spun persoanelor pe care le iubesc cat de mult inseamna pentru mine, sa le cer iertare celor carora le-am gresit (am o lista lunga) si sa fac atatea lucruri de care ma tem.


Dar in schimb, voi trai urandu-ma pentru ca nu pot sa fac asta. Dar e bine, nu? Nu? Traiesc. Respir. Sunt o lasa, dar sunt o lasa in viata. Cu ce m-ar ajuta sa fac toate astea daca as muri? Cu nimic, evident. Doar sa imi simt sufletul mai usor. Dar nu mi l-as simti usor prea mult timp, nu as mai avea timp...


Acum am...de ce nu o fac? Pentru ca sunt o lasa. Sunt atat de lasa incat nici nu am dat nume. Si continui sa fiu, pentru ca asta sunt eu...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã