Femeia in negru

Astazi am dovedit ca am o inima puternica. Dupa ce m-am speriat de o tarantula de la magazinul cu animale, (sufar de arahnofobie) am fost la cinema sa vad Femeia in negru si chiar am crezut ca o sa imi stea inima in loc de cateva ori, dar...e puternica, v-am zis :))

Deci cum spuneam, am luat-o pe Bianca si am mers sa il vedem pe febletea noastra eterna, Daniel Radcliffe, jucand in Femeia in negru. Daca mai aveam vreo indoiala (nu aveam) ca joaca bine acum m-am convins ca nu joaca bine, joaca excelent.
Trecand peste glume de genul "Hai frate, nu se dschide usa? Incearca Alohomora" :)), a fost un film care mi-a urcat stomacul in gat de emotie, super bine gandit si regizat, cu detalii ingenioase si o poveste moderna.
Adica nu e genul de film de groaza care are doar sperieturi si atat, fara poveste si fara sentimente. 


Ii ziceam Biancai vezi ca urmeaza un moment in care o sa te sperii, nu de alta dar avea punga de M&M in mana si mi-era ca le varsa pe acolo cand sare de pe scaun de sperietura. Si ii zic vezi ca acum urmeaza...si nimic...dupa care pune el mana pe geam si apare chipul unei tipe, moment in care el ma lipesc de spatarul scaunului, gata-gata sa fac pe mine de frica.(foto: asta e secventa)

Deci super film, merita, merita, merita vazut.


Abia astept sa citesc si cartea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã