Leapsa de la Miku: Ziua 12

 Ziua pe scurt.


Dat fiind ca abia m-am trezit astazi, voi scrie despre ziua de ieri.


Ieri-noapte am dormit la vara'mea la munca, m-am trezit pe la 9, am baut un ness si m-am uitat la diverse filmulete pe http://creativemonkeyz.com/ (COM, nu RO, am aflat si eu ca site-ul .ro e fake) de pe tableta ei pana a venit un coleg sa o schimbe.
De acolo m-am dus direct la posta, sa ridic coletul cu carti de la Miku, apoi am fost cu cainele la veterinar.
Cand m-am intors acasa m-am uitat la un episod din House, apoi am tras un somn zdravan.
Cand m-am trezit am facut curat in toata casa, apoi am gatit: supa-crema de legume si prajitura cu fulgi de ciocolata pentru mine si pilaf cu vita pentru Happy.
M-am uitat cu vara'mea la The hunger games, apoi m-am bagat la nani.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã