Leapsa de la Miku: Ziua 17

 Momente bune și rele din ultimul an.


Ultimul an... de pe 30 iulie 2011 pana azi...


Momente bune:



  • Era o dimineata friguroasa si urata, ma duceam la examen. Si cum intru eu in clasa, dau cu ochii de Bianca in prima banca. Momentul ala a schimbat cursul lucrurilor ce au urmat. Si a fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultimul an.
  • Bucuresti, cald, foarte cald, parcul Herastrau, sub o salcie de langa lac, doua fete stau intinse pe iarba si vorbesc despre lucrurile care li s-au intamplat in ultimul timp. 
  • Un oras mic si frumos, un bar la subsol, un Campari Orange si niste fete simpatice. A fost un moment frumos.
  • Eu vaicarindu-ma de viata mea, doua brate care ma inconjoara si ma strang pana nu mai am aer. Doua buze. Stai asa. De ce ma vaicaream? :))
Momente rele:

  • O conferinta pe messenger cu doua persoane dragi care in momentul ala pareau doi dusmani.
  • Terminarea discutiei din conferinta, inchiderea messengerului, inchiderea telefonului. Singuratate. Si multe lacrimi.
  • O inmormantare.
  • Eveniment, multa lume, eu piezandu-mi cumpatul si iscand o cearta cu public numeros. O cearta ce va avea consecinte.
Am pus si eu 4 cu 4, dar adevarul e ca am avut mult mai multe momente rele decat bune, doar ca nu vreau sa mi le amintesc. Nu e...sanatos sa mi le amintesc.
Să aştepţi oricât.Să aştepţi orice. Să nu-ţi aminteşti, în schimb, orice. Nu sunt bune decât amintirile care te ajută să trăieşti în prezent.(Octavian Paler)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã