Jur

Mi-am facut niste promisiuni si am zis ca daca le scriu pe blog, poate or sa aibe mai multa valoare si o sa ma tin de ele.
Prima ar fi ca renunt la Cola si orice fel de sucuri in general, revin la ceaiuri: echinaceea, cu efect imunostimulator, antibacterian, antiviral, care ma apara de raceli si ceai de mere verzi si melissa, cu efect relaxant.

A doua ar fi ca nu imi mai cumpar carti ieftine, doar pentru ca sunt ieftine. Am dat vreo 50 de lei pe carti in ultima saptamana, ca era un 5 lei, una 10, una 15, si am zis hai sa le iau sa sunt ieftine. Cu banii astia imi luam primul volum din Urzeala tronurilor, pe care mi-l doresc de foarte mult timp, sau alta carte din wishlist.


Comentarii

Unknown a spus…
eh, hai ca nu e asa greu :D
Unknown a spus…
aha !! uite un zambet in plina toamna !! :D

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã