Leapsa

Am gasit leapsa asta pe blogul lui Alle si mi-a placut, asa ca am zis sa o preiau si eu.



1.Brazilia, Rio de Janeiro. Am vazut mai demult un serial filmat acolo si m-am indragostit de peisaje.


2. Acum 5 minute. Mi-am facut unghiile. :)) Saptamana trecuta mi-am renovat camera. Fac multe lucruri pentru mine. :)

3. Oh. Lovitura sub centura. M-am intalnit prin iarna cu ex-cea mai buna prietena din liceu, eram in autobuz si am schimbat cateva vorbe.

4.Oooh, le ador pe amandoua. Pot sa aleg o zi intreaga de mers pe bicicleta si o noapte intreaga de dans? :)

5.Am scris o gramada, trecem peste. Acum, daca ar fi sa scriu cartea pe care o am in cap, s-ar numi...."Podul dintre lumi". Sau ceva de genul.:)

6. Asta

Sau asta:



7. Am foarte multe citate dupa care ma ghidez in viata. Cred ca "Nimeni nu-si va aminti de tine pentru gandurile tale secrete." al lui Garcia-Marquez a devenit mantra mea acum cativa ani, m-a schimbat cumva si m-a motivat.

8. Poate...
9. Magneti de frigider.
10. 12:20 

Miku, te invit sa o preiei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã