Brave


Am mers la film cu cumnata'mea si nepota'miu saptamana trecuta. Am vazut Brave, in 3D si dublat.
Daca nepota'miu s-a plictisit dupa 10 minute, mie mi-a placut la nebunie. Nu am mai vazut o animatie draguta de la Ice Age3, pe care l-am vazut in Spania acum 3 ani.
Merida imi aminteste de Aria din Game of thrones: nu o intereseaza rochiile pompoase, dansurile si orice ar mai trebui sa faca printesele: ea e pasionata de trasul cu arcul, e rebela si nu intelege de ce mama ei pune atata pret pe maniere si impresie buna.

Poster: NeînfricatăCand parintii ei ii aduc la castel petitori, vrand sa o marite, pentru Merida e deja prea mult. Ea fuge in padure, unde intalneste niste spirite care o conduc la o vrajitoare.
Simtindu-se frustrata, suparata si neinteleasa, ea ii cere vrajitoarei sa ii prepare o vraja care sa o schimbe pe mama ei.
Urmarile sunt neasteptate....
A fost simpatic si interesant, am ras la multe faze, iar la final mi-au dat lacrimile. Chiar cand ma gandeam cat de tampita sunt ca plang la un film de animatie, s-au aprins luminile si toti din sala erau inlacrimati.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Pãrându-mi rãu de adolescenţã

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!