Sunt fan branza, sustin si semnez!

Sunt fan brânzã, susţin şi semnez!
Un maniac al brânzei mã auto-desemnez.
Nu-i un lucru prea uşor,
Asta cred c-aţi prins din zbor.

Cã-mi place brânza e puţin spus,
Adevãrul e cã o ador nespus.

Mã trezesc dimineaţa pe rãcoare
Și savurez cu o poftã mare
O bucatã de brânzã bunã, apoi lapte,
Pe scurt: o porţie de sãnãtate.

Am visat azi-noapte în vis,
Nu o pisicuţã, pis, pis, pis,
Ci o roatã de caşcaval uriaşã
Ce poposise într-a mea casã cãlduroasã.

Nu comentaţi! E adevãrat ce se spune:
Vulpea ce nu ajunge la struguri, e pe bune,
Crede cã sunt acri, ce sã-i faci?
Poţi doar cu fapta sã te-mpaci.

Acum, visu-i vis, dar în realitate
Mi-aş dori o roatã de brãnzã cât o cetate.

Sau hai, mãcar cât greutatea mea,
Tare aş fi fericitã dacã aş avea!
Pentru cã voi deveni eu cât o cetate,
Dacã mai devorez multe lactate.

Dar asta e, ce sã fac, nu mã pot opri,
E un fel de blestem sau de hobby.

Și cum brânza s-a cam terminat,
Povestea noastrã acum s-a încheiat.
Și am încãlecat pe-o şa
Și v-am spus povestea aşa.

Sunt fan brânzã, şi am un rost:
Sã vã conving  sã nu mai ţineţi post.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Pãrându-mi rãu de adolescenţã

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!