Pasarea Phoenix

Mie nu imi interzice nimeni nimic. Asa, ca sa stiti. Eu sunt copilul care sta singur in casa de la 3 ani, care la 6 ani iesea afara cu cheia de gat, iar la 10 ani isi facea singur de mancare. (Si era sa dea foc la casa). Singurul lucru pe care mi l-a interzis mama a fost sa fumez. Si ce credeti? M-am apucat de fumat.
N-as putea in veci sa am un iubit posesiv. In momentul in care el imi interzice ceva, legatura dintre noi s-a rupt. E ca si cum ai baga in colivie o pasare obisnuita sa traiasca libera in natura.
Sunt o pasare, vreau sa zbor libera incotro ma duce gandul, sa fac ce imi doresc. Dar ce nu stiati este ca sunt o pasare phoenix.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã