Candy crush ucide!

Ca eu mă joc uneori Candy crush când sunt la muncă și nu am comenzi e una.
Dar tu, futu-ti gura matii de taximetrist, nu ai voie să te joci Candy crush când ești la muncă.

Nu-mi spune ca ai atât de multă experiență încât poți conduce în timp ce te joci, în timp ce dormi, în timp ce stai în cap. Nu poți! Și nu e vorba de experiență.

Și eu am experiență in call center, iar atunci când sunt la birou și mă joc sau citesc ceva interesant și îmi intră apel, reacționez cu o secundă mai târziu decât ar trebui.

Diferența e ca dacă eu reacționez cu o secundă mai târziu, nu moare nimeni.
Chestie care nu se aplică la tine, dobitocule!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Pãrându-mi rãu de adolescenţã

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!