Leapsa melodiilor de la Miku


1.    Dragoste neîmpărtăşită
Ducu Bertzi- M-am indragostit numai de ea

Eu care voiam intr-una alt şi alt decor
Eu care spuneam prea lesne şi oricui mi-e dor
Abia cand a plecat plangand şi n-a mai fost a mea
M-am indrăgostit numai de ea.


2.   Gelozie
Mircea Baniciu- Esarfa in dar

Te mai vad, cand si cand,
El in stanga ta,
Si nu pot sa-ti spun ce gandesc
Cand la gatu-i vad
Esarfa in dar.



3.   Trădare
Tatiana Stepa- Dor de parinti
Dorul  nu va cheama
Dorul nu se arata
Pentru ce ati nascut candva.
Fericire, mama,
Sanatate, tata,
Cine ati fi, oriunde v-ati afla.

4.   Aventură 
Voltaj- Da vina pe

Zorii ma-ntreaba, de ce nu ma culc
Soarele imi spune, ca am stat prea mult
Visele mele, incerc sa strig asa:
“E viata mea”, da vina pe ea! 


5.   Diferenţe
Leasa Dragos- Diferente

Noi beam brifcor mancam topic topi-top sau jelibon
Ei se stramba cand aud de crina sau bonibon
In timp ce noi radeam la glume ei zic doar un simplu LOL
Ei nu se mai joaca frunza, nici tzarile sau shotron
Noi jucam leapsa pe coco, ratele si vanatorii
Noi nu ne jucam fifa ci fotbal in curtea scolii
Noi jucam lapte gros, turul frantzei, baba oarba
Ei au altele in cap atunci cand aud de "capra"
Noi ceream prietenia ei converseaza pe mess
Ei nu mai rosesc ca noi cand e vorba despre sex
Noi nu ne duceam in mall ci doar la cofetarie
Beam tec si mancam din aceeasi farfurie
Noi nu ne dadeam email noi ne trimiteam scrisori
Ne dadeam felicitari nu mass-uri de sarbatori
Nu dau eu verdicte si-habar n-am ce credeti voi
Dar copiii de azi parca-s mult mai tristi ca noi


6.   Singurătate
Tatiana Stepa- Singuratate

Va propun un tratament urgent, 
Si s-aveti incredere, va rog, 
Cand nu e un alt medicament
Luati singuratatea ca pe-un drog.


7.   Muzică
Joan Jett- I love rock'n'roll

I love rock n' roll 
So put another dime in the jukebox, baby 
I love rock n' roll 
So come and take your time and dance with me


8.   Despărţire
Cargo- Nu pot trai fara tine

Seara de seara ma tot gandesc
In zori cu tine in gand ma tot trezesc
Cred ca totusi inca te mai iubesc
Fire de par gasesc pe perna ta
Mirosul tau persista in camera mea
Parca si vocea ti-o aud undeva

NU pot trai fara tine
Nu pot trai, n-are rost
Intoarce-te iarasi la mine
Vino, te rog, inapoi



9.   Senzualitate
Vita-de-vie- Visare

Stinge lumina si aprinde-ma,
Rupe din tine, intregeste-ma,
Iarta-mi visarea sï trezeste-ma.



10.  Câştig
Manowar- Warriors of the world

Brothers everywhere
raise your hands into the air
we're warriors, warriors of the World

Like thunder from the sky
sworn to fight and die
we're warriors, warriors of the World



11.   Dorinţă
Taxi- Prea sus

Si esti doar prea sus sa te mai aud
Prea sus sa-ti simt parul ud
Mult prea sus sa te mai vad
Dar esti doar prea sus sa iti mai zambesc
Prea sus sa te mai gasesc
Mult prea sus dar nu-ndeajuns
Sa nu te mai iubesc



12.  Autodescriere
HIM- And love said no

Heal me
I begged and love said no
Leave me
for dead and let me go
Kill me
I cried and love said no
Kill me
I cried and love said no



13.  Viaţă
Emeric Imre- Nebun de alb

Jur imprejur privelisti aberante
Copii fragili ducand parinti in spate
Batrani cu sanii gri de os pe pante
Si albastrosi venind spre zari uscate



14.  Versuri din melodia preferată
Nu am o melodie preferata, am momente in care ascult in disperare o melodie, apoi uit de ea. Daca ar fi sa ma gandesc la cea pe care am ascultat-o cel mai des...cred ca aproape orice de la Colibri.
Voi alege o melodie care descrie exact o amintire frumoasa si pe care o ascult cand sunt melancolica..

Pasarea colibri- Vis de primavara

O camera micuta dar de prieteni plina
Ce-aveau si foc in suflet si-n ochi aveau lumina
Idei musteau in aer sa stai si sa tot stai
Si asta a fost totul in acea zi de mai
SI asta a fost totul in acea zi de mai

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã