Suflet visator

De ce Suflet visator?
Pentru ca blogul meu nu mai este demult ceea ce a fost creat sa fie. Trebuia sa fie un blog cu tot felul de chstii neimportante si a ajuns sa fie o bucata din sufletul meu.
Mi-am postat si publicat multe sentimente, unele fatis, altele ascunse printre randuri.
Cert este ca blogul meu a devenit o parte din sufletul meu si o parte din sufletul meu se afla aici.
Scriu aici tristeti, temeri, sperante, iluzii, dezamagiri, vise...mai ales vise...multe vise...pentru ca fara vise nu as mai fi eu.

La fel ca si mine, blogul meu este un suflet visator.

Comentarii

MikuMyuuki a spus…
Ai o leapsa>:D<
http://screamerase.blogspot.ro/2012/08/30-days-handwriting.html

`miku^.^

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã