Lumea e mica

Lumea e mica.
 Mica, mica, de tot. Ca o cutiuta pe care o poti baga in buzunar.
Vi s-a intamplat vreodata sa constatati ca o prietena de-a vostra e prietena/ruda/iubit/a cu o alta prietena sau fosta colega sau pur si simplu cunostiinta?
Sunt convinsa ca da.
Cineva mi-a spus odata ca daca o persoana iti este destinata sa ramana in viata ta, o poti cunoaste prin trei moduri.
Sa luam un exemplu: Adriana.
As fi putut sa o cunosc pe net, cum s-a intamplat, sau in timp ce treceam prin orasul ei cu masina, asa cum fac de fiecare data cand ma duc la tara. Sau printr-o fosta colega de facultate, care sta in acelasi oras cu ea. Trei moduri. S-a intamplat sa fie unul din ele.

Miku: puteam sa o cunosc pe net, sau...sora ei sta in acelasi cartier cu vara'mea, aproape de parcul unde ieseam mereu cu nepoatele. As fi putut sa o cunosc acolo. Al treilea mod inca nu l-am descoperit.

Dar tu, L.? Cu cateva seri in urma stateai la masa cu cineva cunoscut. Era un an doilea mod prin care te-as fi putut cunoaste. Sigur il voi descoperi si pe al treilea, candva. Daca ma gandesc mai bine, realizez ca l-am descoperit deja.
Si daca iti este destinat sa faci parte din viata mea, atunci de ce esti atat de departe, ca oricare strain care nu conteaza, cand contezi atat de mult?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã