Leapsa de la Miku

SUNT cam fraiera uneori

AS VREA un job bine platit

PASTREZ chestii de la bunica-mea, de care nu am nevoie

MI- AS FI DORIT sa fi zis si sa fi facut un milion de lucruri. Dar nu le-am zis/facut la momentele respective, so...

NU IMI PLACE sa merg la doctor, dar n-am incotro

MA TEM  ca ma voi plafona

AUD cum ticaie ceasul, trece timpul, iar eu inca nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea

IMI PARE RAU ca nu am invatat mai mult in scoala generala, ca nu am fost la un liceu mai bun.

IMI PLACE sa fiu inconjurata de multi oameni (amici, eventual. Ca o gashca, asa)

NU SUNT timida. Uneori, pur si simplu nu am nimic de spus.

DANSEZ cel mai des in camera mea, cu usa inchisa si draperiile trase

CANT daca vreau sa sparg ceva geamuri

NICIODATA nu m-am gandit ca voi ajunge in situatia asta

RAR spun tot ce am pe suflet. Iar cand o fac ma simt fucking amazing

PLANG de nervi, de obicei

SUNT CONFUZA pentru ca nu stiu cum sa ma impart in ce trebuie sa fac si ce vreau sa fac

AM NEVOIE de o vacanta. Pe alt continent. Cel putin 3 luni. Fara telefon sau laptop.

AR FI TREBUIT sa pun unii oameni la punct atunci cand a fost cazul. Acum e prea tarziu.

AS PUTEA face orice, daca as avea parte de putina sustinere morala

Comentarii

MikuMyuuki a spus…
Sunt curioasa de ce ai fi vrut sa fii intr-un liceu mai bun. Adica nu te mai intreaba nimeni acum...
Ramona a spus…
pentru ca atunci cand esti cel mai destept dintre prosti, ratezi lucruri pe care le-ai fi putut invata de la unii mai destepti decat tine, sau ca sa le dai clasa unora mai destepti decat tine. Iar in domeniul meu, mai sunt intrebata si de liceu, dar nu asta e principalul motiv.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã