Lepse

Am gasit niste book tag-uri simpatice (lepse, mah, ce sa fac, daca m-am murdarit pe engleza pe la gura) in engleza (haha) pe care le voi traduce (nu sunt inca atat de smechera incat sa raspund tot in engleza; as incerca, dar mi-e ca o sa radeti de mine si cu curu')

1. Ai un loc preferat in acasa unde citesti?
*Da, in camera mea, in pat.

2.Semn de carte sau o hartie la nimereala?
*Am niste semne de carte magnetice foarte dragute pe care le folosesc. Uneori mai folosesc supracoperta cartii ca sa pun semn.

3.Te poti opri din citit oricand sau iti stabilesti un capitol exact, o pagina, etc?
*Uneori nu ma pot opri deloc. Daca as primi 1 leu pentru fiecare data cand am zis "mai citesc o pagina si ma culc" as fi bogata. Daca am o carte buna citesc pana la 3-4 dimineata, cand pic de somn. Sau pana o termin.

4.Mananci sau bei in timp ce citesti?
*Fumez.

5.Poti sa citesti in timp ce asculti muzica sau te uiti la Tv?
*Nu prea. Imi distrage atentia si ma trezesc concentrandu-ma la versurile piesei in loc sa fiu atenta la ce se intampla in carte.

6.O singura carte odata sau mai multe in acelasi timp?
*De regula, una. Insa se intampla sa renunt la o carte, daca nu imi place ma mult, sa citesc altceva, apoi sa revin la ea cand nu am ceva mai bun.

7. Citesti cu voce tare sau in gand?
*De cand am terminat clasa I si am inceput sa citesc cursiv, citesc in gand.

8.Cuvant cu cuvant sau sari unele pagini?
*Litera cu litera. Doar daca nu e "Enigma Otiliei", unde am sarit peste pagini de descriere plictisitoare, dupa care am sarit zeci de pagini, pana am ajuns la final. Am citit finalul, n-am inteles nimic, apoi am cautat rezumate pe google. (nu sunt prea mandra de mine)

9.Indoi coperta sau arata ca noua cand o termini? (nu sunt sigura ca am tradus bine)
*Se indoaie singura, eu nu fac nimic. :))

10.Scrii pe/in carti?
*Uneori, cand gasesc citate care merita subliniate.

Si inca una:

Fa o lista cu cartile care ti-au ramas in minte dintr-un motiv sau altul. Nu te gandi foarte mult la ce carti sa alegi, trebuie sa fie cele care-ti vin natural in gand. Da mai departe la 10 prieteni. (n-am 10 prieteni online, oricine vrea sa faca leapsa e invitat sa o preia si sa imi lase un link, sa vad ce a raspuns.)

1.Harry Potter- nu e prima data cand vorbesc despre aceasta serie si nici ultima. Pentru ca e magica. Nu, pe bune, te deconecteaza pur si simplu de la realitate si de la probleme, si te duce in pielea personajelor. E magica.

2.Jocurile foamei- din punctul meu de vedere, cea mai tare distopie ever. Are aceeasi magie ca si HP, te prinde intre pagini si te face sa uiti de orice.

3.Academia vampirilor- un singur lucru pot spune: Dimitri

4.Cantec de gheata si foc- pentru ca e pur si simplu geniala

5.Divergent- imi place ideea de factiuni, eu as fi la Candoare. :D

6.Amurg- prima data cand am citit seria mi-a placut mult. Doi ani mai tarziu, am reciti-o din prisma scriitorului, sa vad ce are special, care este acel ceva care ii face pe toti adolescentii (si nu numai) sa iubeasca seria. Ghiciti ce: n-am gasit nimic special.

7.Singur pe lume- o carte despre prietenie, loialitate, iubire...o carte despre viata, care iti arata ce inseamna sa lupti pentru supravietuire. Foarte, foarte frumoasa!

8. Sange satanic- o carte cu o actiune ce pare reala, cu personaje reale, cu probleme reale. Cand o citeam, parca ma intorceam in trecut, cand venea amicul meu din liceu si imi zicea: "Coae, hai sa-ti zic ce-am patit!"

9. Dragostea in vremea holerei- ei, da, o altfel de dragoste, mai apropiata de realitate

10. 10 lucruri pe care le-am facut(si probabil n-ar fi trebuit)- Daca i se ofera ocazia, care fata de saisprezece ani n-ar profita de sansa de a citi o carte despre o fata care se muta acasa la o prietena si traiesc amandoua fara supravegherea parintilor?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã