Nu se mai termina odata...

...problemele astea de sanatate?

Pe bune, m-am saturat. Am scapat de problemele cu stomacul si am dat peste alta belea: edeme nodulare.
Partea proasta...de fapt, stai, sunt mai multe parti proaste!
Partile proaste ar fi asa:
-edemele se trateaza sa prednison (pumni de prednison, mai exact)
-ceea ce inseamna ca iar n-am voie sa mananc niciun strop de sare
-sau, daca mananc sare, ma umflu ca un balon

Si stiti care e cea mai naspa, dar cea mai naspa treaba? Ca fiecare consultatie, analiza, reteta costa.
Si costa mai mult decat castig eu.
De ce?
Pentru ca sunt printre putinii prosti fara asigurare medicala.

Si dupa ce ca n-am asigurare, nici nu sunt in stare sa am grija de mine, sa imi pastrez sanatatea.

Bravo, Ramona, bravo! Ai obtinut medalia pentru prostie! Felicitari.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã