Proba 18. Zambete la buchet

sursa: http://www.buchetetrandafiri.ro/buchet-din-101-de-trandafiri-albi.html

101 de trandafiri albi astãzi îţi aduc în dar.
Am 101 de motive şi încã o mie
Vreau sã îţi smulg un zâmbet mãcar.
Hai zâmbeşte-mi astãzi mie!

În lumea asta sãlbaticã nu-i timp sã dormi
Zâmbeşte, draga mea! Fii fericitã!
Nu-i timp de supãrãri şi lacrimi
Aminteşte-ţi cât eşti de iubitã.
sursa: http://www.buchetetrandafiri.ro/buchet-din-101-de-trandafiri-multicolori.html


101 de trandafiri multicolori
Ţi-aş dãrui toate buchetele din lume,
Ca viaţa ta sã se umple de culori,
Sã râzi, sã cânţi, sã ai doar zile bune.

Un coşuleţ cu trandafiri îţi dãruiesc
Albi şi roşii, o splendoare!
Ca sã ştii cã te iubesc
Cã îţi sunt alãturi când te doare.

Şterge-ţi lacrimile, ridicã-te acum,
Sperã, viseazã, fii plinã de iubire
Chiar dacã în jur totul e scrum!
Îţi dãruiesc un trandafir în cutie,
Sã îl iei cu tine dacã pleci la drum!

Sã fii mereu proaspãtã şi frumoasã
Ca trandafirii pe care-i iubeşti
Sã fii elegantã ca o floare aleasã
Sã nu uiţi niciodatã sã zâmbeşti.
                    Pentru S.


Articol scris pentru SuperBlog 2015

Comentarii

Unknown a spus…
Multumesc mult...chiar mi-ai furat un zambet larg astazi.
O poezie superba cu florile mele preferate.
💕💖😸🐱🐱💞

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã