Mi-e dor de...

Legend of the Seeker.
Nu stiu de ce imi e mai dor: de serial, sau de vremurile in care ma uitam la el, atat de linisite in comparatie cu prezentul.
Am inceput sa ma uit la serial foarte sceptica si am ajuns rapid sa ma indragostesc de el, pe poveste si de dragostea dintre Richard si Confesoare.(cum o chema?)
Apoi a aparut Cara si mi-a placut mult personajul asta, atat de complex, incat nu stii la ce sa te astepti de la el.
Superb serialul. Si, ca multe seriale superbe, nu a fost continuat. Trebuie sa amintesc aici Flash Forward, No ordinary family, The Gates, The nine lives of Chloe King, The secret circle. Cred ca mai sunt multe seriale frumoase care nu au fost continuate, dar e 9 dimineata si eu am dormit 3 ore azi-noapte si le-am uitat. Dar...iata si veste buna: mai e putin putin pana incep sezonul 4 din TVD, sezonul 9 din Grey's anatomy si sezonul 6 din Private Practice. No Ordinary Family tv show photoPana atunci, pierd vremea cu Pretty little liars, care incep sa ma plictiseasca. (am terminat sezonul 2 din Teen wolf, e tare) Omfg, se pare ca va fi si un sezon 3 din Body of proof, dadada!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã