Si cica sa mai traiesti

EKTORP Șezlong IKEA Uşor de întreţinut; husa este detaşabilă şi se poate spăla la maşină.Am ajuns ca babele alea care bombane: maica, ce s-au scumpit toate alea, cum mai traim noi? Sau ca alea care fac scandal la magazin: maica, da' de ce e painea asta 3 lei, are aur pe ea?
Eu de obicei eram ceva de genul: mai taci naibii, daca ai bani o cumperi, daca nu, nu, si ho ca n-om muri de foame!
Astazi m-am gandit sa imi rearanjez debaraua, destul de mare dealtfel, sa scot dulapul de acolo si sa o renovez putin, ca sa o transform in mini-camera de citit. Si ce sa imi pun acolo? Un fotoliu, un taburet sau o masura si un raft pe perete.
Ma scot ieftin. Si daca ma supar imi iau fotoliu-pat si pot sa si dorm acolo cand vreau sa fiu singura. 
Zis si facut. Sau mai mult zis decat facut.
BESTÅ Comodă TV IKEA Orificii în partea superioară a comodei pentru o circulaţie  îmbunătăţită  a aerului în jurul componentelor electronice.Acest minunat fotoliu din dreapta sus,sau sezlong, sau ce dracu' o fi, in care ma si visam stand tolanita in timp ce citesc o carte buna are formidabilul pret de 879 ron.
Iar comoda asta micuta(stanga) in care as putea sa imi tin unele carti si pe care as putea sa imi sprijin picioarele, e 200 ron.

Bine, zic, asa nu merge.
Du-te, Ramona, mama, cu incredere pe Okazii la second hand, ca sigur gasesti ceva ok.
fotoliu rotativ mana cu  5 degete rosu fotoSi gasesc un mega-extra fotoliu(dreapta) de care m-am indragostit pe loc- am preziat ca e second hand, da?- la....350 ron.
Glumesti?
Hai sa mai caut, ca n-o fi dracu' asa negru.
Ce-am gasit mai acceptabil a fost o gogosica din aia care nu e nici frumoasa, nici comoda...89 ron...
Nici nu imi venea sa ma mai uit dupa fotolii extensibile...m-am uitat pana la urma, si am ramas cu uitatu'.
Un fotoliu-pat ca alea de pe vremea bunicii...pararam...de la 350 in sus.

Fotoliu Gonflabil - pentru o persoana - foto
Vand Fotolii(pat) foto


Si asa am ajuns sa vorbesc singura ca babele alea senile, maica a luat-o lumea razna si o sa ne ducem dracu' cu preturile noastre mari cu tot.
ETAJERA MICA 350 350 350MM CIRESIn final, dupa spumele marii, l-am sunat pe frate'miu, cu vocea aia a mea de catel batut pe care il strange cineva de outze, frateee'miuuu'leee, aveai tu un scaun-fotoliu verde pe care nu il mai folosesti, vrei sa il vinzi/dai la schimb/donezi?
90% mi-l da. La ce sunt buni fratii, heh?
Acum a mai ramas sa imi iau doar o masuta sau un taburet. Sa va mai zic ce etajere uber-mega smechere si uber-mega scumpe am gasit? Nu, ca m-am demoralizat destul.
Am gasit o etajera mica (si cand spun mica, ma refer chiar mica, nu e un eufemism) care e ok si cred ca o sa o achizitionez.(dreapta sus)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã