Toamna

Mai nou, imi place toamna. 
Imi place sa ma ghemuiesc sub paturi, sa beau ceaiuri calde, sa doarma Happy cu mine in pat, lipit de mine si sa ma incalzeasca. Uneori, priveam toamna ca pe un sfarsit, alteori, ca pe un inceput. 
Astazi, o vad ca pe o continuare. Ca si cum un an am stagnat, nefiind eu, neavand in jur persoanele pe care sa ma bazez si care sa ma defineasca oarecum, nefacand ceea ce imi doresc. 
Toamna asta difera de cea trecuta din toate punctele de vedere. Nu pot sa spun ca viata mea s-a schimbat la modul ca fac ceva nou, ci continui ceea ce trebuia sa fac si nu am putut. 

Sunt fericita, in felul meu. 
Sunt si putin mandra de mine, ca am reusit sa trec prin atatea, in ultimul an si in ultimele zile. 
Si mai ales, am invatat sa imi placa ceea ce trebuie sa fac si sa ma bucur de ceea ce imi doresc.

Comentarii

Unknown a spus…
mie toamna asta se pare ca nu vrea sa-mi aduca multe zambete...
e fain ca sti sa te bucuri de ceea ce ai...bravo!!
Unknown a spus…
Ce pot spune, scrisesem un comentariu foarte lung si mult mai dragut, dar am avut o problema mica si nu mi l-a postat.

Era ceva de genul:

Fetelor, peste ceva vreme vom privi in urma si ne vom spune ca toamna aceasta a fost grozava, chiar de suna bizar acum, nu ar fi mai convenabil sa ne bucuram in prezent de ea ?

De ce nu ? Suntem frumoase, suntem sanatoase, avem mai mult sau mai putin, iara chiar de ii putin, de stim sa ne bucuram de el putem chiar sa il impartim.
Asa ca zambiti, zambiti acum macar, macar pentru ca va urez numai ganduri bune, ca va scriu cu drag, chiar daca pare ciudat, chiar de , acum, eu sunt doar niste litere.

Va urez numai bune, dulce si acrisor, briose si saratele, norisori si soare, zambete si lacrimi de bucurie. :)


Zi frumoasa sa aveti!

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã