Creatie

Sunt o persoana creativa. Asta pana cand imi dati o foarfeca pe mana. Sau un creion. Poate ca scriu poezii si romane, poate ca reusesc sa imbin imagini si sa fac afise, dar daca m-ai pus sa desenez, sa decupez sau sa modific o haina, ceva....ori razi cu lacrimi, ori plangi.

Dar cum sunt atat tembela, cat si perseverenta, am reusit sa imi modific niste tricouri, astea de mai jos, mai exact:




Ca sa spun ceva in aceeasi nota creativa, zici ca m-am batut cu un varcolac...de trei ori, in timp ce purtam cate unul din aceste tricouri.

Hehe, dar sa vedeti varcolacul cum arata dupa bataie! :))

Si, DA, le port!

Comentarii

MikuMyuuki a spus…
Ah, gata, mi le amintesc perfect. :))Ale tale sunt mai decente decat creatia mea, dar mai wild.
Ti-am zis eu, un atelier de moda ne lipseste:))

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã