De ce nu stiu ce vreau?

Am realizat ca eu sunt genul de persoana care stie ce vrea. Sau eram. Zic "sau eram", pentru ca am realizat asta intr-un moment in care nu imi mai dau seama ce vreau.

Daca e vorba de cariera, ma focalizez pe un scop, ma zbat, dau din coate, poate mai fac si greseli sau ma impiedic de obstacole, muncesc mult, poate reusesc, poate nu...dar stiu intotdeauna unde vreau sa ajung.

Daca e vorba de un tip, ma gandesc vreo 3 secunde (mda), ma decid si ma lansez. Bum! De cele mai multe ori, ii dau de inteles foooarte direct si clar ce vreau. Poate imi iese, poate mi-o iau in barba, ma ridic, ma scutur de praf si merg mai departe. Dar stiu ce vreau.

Intotdeauna.
Pana acum.

Eu cand ma indragostesc...hmm, dubios ca nu am vorbit pana acum despre asta pe blog. Bine, eu cand ma indragostesc sunt exploziva, pe mine dragostea ma consuma, probabil si din cauza ca aleg (sau nu aleg, nu stiu) genul de tipi care te consuma.

Cum zicea Damon: "adrenalina, putin pericol, o dragoste care sa te consume". Cam asa ceva.

Bine, genul asta de explozie arde repede si dureaza putin, aia e.

Dar acum...nu stiu ce vreau. Nu stiu daca il vreau.

Ce stiu: 
  • stiu ca atunci cand spun ceva, ma uit sa vad daca el zambeste, si daca o face, mi se umple sufletul de bucurie.
  • stiu ca imi doresc sa il vad, gen, tot timpul, iar atunci cand trece mai mult timp fara sa il vad, imi e foarte dor de el
  • stiu ca atunci cand intra el intr-o incapere, totul se lumineaza, iese soarele, si parca nu mai exista rele in lume (Doamne, si ziceam ca autoarele de romance sunt idioate)
Ce nu stiu: nu stiu ce sa fac cu toate emotiile astea, pentru ca nu am simtit niciodata asa ceva. E prea intens ca sa nu fie...indragosteala, si totusi, e prea putin sexual ca sa fie indragosteala. 

Nu stiu ce vreau. Tocmai eu. La naiba.

Deci: cum aflu?

Comentarii

Unknown a spus…
F frumos post. :) Abia astept urmatorul legat tot de acest subiect.
Ramona a spus…
Cand l-am scris, era important. In momentul asta, nu mai conteaza.
Unknown a spus…
Poate s-a mai schimbat ceva acum ??
Ramona a spus…
S-au schimbat multe intr-o clipa. Nu imi mai pasa de nimic, nu imi mai doresc nimic, in niciun caz nu il vreau pe el. Inca nu stiu ce vreau, dar stiu ce NU vreau.
Unknown a spus…
F tare asta cu "stiu ce nu vreau".

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã