Proba 18. Traieste visul american!

workandtravel-vacantespeciale-traieste-pentru-acum

Amsterdam Avenue, New York, Statele Unite ale Americii.

Pe partea dreaptã e Sheltering Arms Pool, dar eu merg înainte. Trec de Sea Food. 

Un tip plictisit îşi plimbã câinele pe trotuar, iar o maşinã NYPD trece fulgerãtor pe lângã noi.

Prin programul work and travel am reuşit sã mã angajez ca waitress. Asta înseamnã cã servesc la mese într-un restaurant. A fost, într-un fel, visul meu.

Ce? Ȋn filme, tipa care serveşte e super tare şi ajunge departe. Asta dacã nu e un film cu vampiri, şi ajunge la cinã. Ea fiind cina.

Este o vacanţa specialã, pentru cã am ocazia sã cãştig un ban, sã vizitez Tãrâmul Fãgãduinţei şi sã trãiesc visul American.

Merg tot înainte, apoi fac dreapta pe 122nd St. Odatã ce am trecut de intersecţia cu Broadway, observ cã aici sunt construcţii mai frumoase. E ca şi cum trecutul şi prezentul şi-ar fi dat întâlnire în acest loc. Pe stãnga, e o clãdire cu o arhitecturã mai veche, cu patru etaje, iar pe dreapta se aflã Manhattan School of Music.

Merg mai departe, pânã ajung la Sakura Park, o frumoasã oazã de verdeaţã. Peste stradã se aflã General Grant Naţional Memorial, o clãdire impresionantã construtã în memoria eroilor americani.

Ceva mai departe se aflã Riverside Park Tennis Court, pe care îl voi vizita într-o zi. Departe de zgomotul oraşului, curge Hudson River, râul ce poartã numele lui Henry Hudson.

Fie cã voi ajunge departe, ca tipele din filme, fie cã nu, sunt fericitã pentru cã mi-am trãit visul de a pãşi pe pãmânt American.

Ȋncercaţi şi voi, are efect terapeutic şi e absolut minunat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã