Proba 26. Un cadou cu semnificatie

Crãciunul este sãrbãtoarea preferatã a lui S. O mare devoratoare de mandarine şi portocale, mare parte din alimentaţia ei din aceastã perioadã pe aşa ceva se bazeazã, mai ales pentru cã ţine post, iar sarmalele şi şunca trebuie sã aştepte pânã în ziua de Crãciun.

Aşa cã desface o mandarinã şi lasã coaja sub brad, nu de lene, ci pentru cã adora mirosul.

O mãnãcã tãcutã. Ȋmi dau seama cã e abãtutã, în primul rând din cauza faptului cã nu vorbeşte. De obicei. S. vorbeşte tot timpul: pe stradã, la masã, la duş. Orele din liceu erau tare dificile pentru ea din aceastã cauzã, se înţelege. Nu tace aproape niciodatã, nici atunci când doarme. Vorbeşte în somn cu o fluenţã uimitoare.

Nu o întreb ce a paţit. Știu de ce e supãratã: se apropie Crãciunul, sãrbãtoare pe care o petrecea de obicei cu iubitul ei. Ȋnsã în acest an, el nu a putut pãrãsi unitatea militarã din Franţa, unde lucreazã. Pot sã îmi imaginez ce înseamnã pentru S. un Crãciun fãrã C.

Din fericire, i-am luat un cadou care sper sã o înveseleascã: o figurinã decoratã cu cristale Swarovski însoţitã de un citat celebru care sã îi creascã optimismul.

-Aş vrea sã fi putut veni aici, spune ea, de parcã am fi fost conectate la acelaşi gând.

“Aş vrea sã îl pot aduce aici”, mã gândesc.

-Viitorul aparţine celor ce cred în propriile visuri, îi spun.

-Ce frumos! De unde le scoţi?

-Pãi, pe asta am scos-o de pe LuxuryGifts.ro, îi spun zâmbind.

Mã ridic şi scot cadoul din geantã, apoi i-l ofer.


-Crãciun fericit, draga mea!

Comentarii

Bianca a spus…
hmm..imbratisari virtuale lui S....


iar citatul asta(acela) e tocmai bun pentru a nu uita de visuri.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã