Haideti sa vorbim despre oameni si măști

Astăzi vreau să vorbesc despre imaginile pe care oamenii și le creează fără, dar de cele mai multe ori cu intenția lor.

Unde și le creează? Pai, pe facebook. Am cunoscut în ultimul timp multe persoane pe care le știam numai de pe facebook. Unele păreau...cum să zic: mișto. Cool, ar spune unii.
Dar când le-am întâlnit, am realizat ca sunt comune, lipsite de sclipirea pe care le-o dădea facebook-ul. De ce ne chinuim să părem altfel pe facebook? (Va rog să țineți cont ca am spus "noi", nu " voi")

E ca și cum am avea o masca: se trasează o diferența clară între "noi" cei din realitate și "noi" de pe facebook.
Oricât am încerca să negăm această ruptură dintre facebook și realitate, ea este evidenta.
Hai, spuneți sincer, și voi postați numai poze în care ați ieșit bine? Poze de la mare, de la munte, de la întâlnirea aia cu prietenii care poate a fost nașpa, dar ce contează, atâta timp cat pe facebook pare ca ne-am distrat de minune?

Cum ar fi ca pentru o zi să postăm pe facebook poze în care abia ne-am trezit, în care ne spălăm pe dinți, în care stăm pe budă?
Da, știu, veți vorbi despre intimitate&stuff. Dar adevărul e ca până nu cunosti astfel de intimități ale unei persoane, nu poți spune ca o cunoști pe bune.

Ne putem pune oricare măști vrem pe facebook, poate chiar ăsta e scopul, să putem defila cu masca noastră preferată, dar va rog, va rog, dată viitoare când întreb "îl știi pe X?" să nu îmi răspundeți "a, da, îl știu de pe facebook" ci " nop, nu-l cunosc deloc ", pentru ca ăsta e răspunsul corect.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã